Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
712 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-12 17:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
069.01:316.77 (1) |
Muzee. Expoziții permanente (505) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (789) |
SM ISO690:2012 BODA, Gherghina, ROGOJANU, Dumitru-Cătălin. Relația vizitatorului cu spațiile discursive ale muzeului. In: Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”, 2017, nr. 4(47), pp. 150-154. ISSN 1857-0461. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos” | ||||||
Numărul 4(47) / 2017 / ISSN 1857-0461 /ISSNe 2587-3687 | ||||||
|
||||||
CZU: 069.01:316.77 | ||||||
Pag. 150-154 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Muzeul, privit ca o media în care actul comunicaţional se desfăşoară în cadrul informal al spaţiilor discursive retorice, ludice sau performante, constituie o alternativă viabilă de petrecere a timpului liber atât în solitudine, cât şi în cuplu, cu familia sau cu prietenii. Aici vizitatorul învaţă, descoperă, se amuză, se relaxează, comunică, se împlineşte în plan personal, trăind o experienţă unică, rezultată din interacţiunea dintre contextul personal, contextul social şi contextul fizic. Răspunsul cognitiv şi afectiv al vizitei este facilitat şi de „ajutoarele interpretării” pe care muzeul le pune la dispoziţia vizitatorului. La acestea se adaugă experienţa şi cunoştinţele prealabile ale vizitatorului care, cumulate, formează premisa unor vizite ulterioare sau a obişnuinţei de petrecere a timpului liber la muzeu |
||||||
Cuvinte-cheie vizitator, muzeu, relaţie, educaţie, comunicare. |
||||||
|