Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
858 59 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-26 17:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046:177 (2) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885) |
Filosofie morală. Etică. Filosofie practică (387) |
SM ISO690:2012 SOLOVEI, Rodica, BOLDIRESCU, Sergiu. Repere conceptuale şi metodologice ale curriculumului opţional pentru gimnaziu Arta comportamentului moral. In: Univers Pedagogic, 2017, nr. 3(55), pp. 54-57. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3(55) / 2017 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016.046:177 | ||||||
Pag. 54-57 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educarea elevilor în corespundere cu normele morale este în concordanţă cu nevoia de formare a unei personalităţi integrale. Această prevedere este stipulată şi în Codul Educaţiei din Republica Moldova. Curriculum pentru gimnaziu Arta comportamentului moral, prin finalităţile proiectate , va contribui la realizarea acestui deziderat. Curriculumul vizează următoarele competenţe specifice: Manifestarea respectului faţă de familie; Respectarea normelor de comportament moral în diverse situaţii din cotidian; Aplicarea celor mai potrivite modalităţi de exprimare verbala şi în scris (cl. V-a – VII-a) şi integrarea în propriul sistem de valori şi atitudini a modelelor de comportament moral; Valorizarea în cotidian a normelor de comportament moral; Exersarea demersurilor de comunicare constructivă (cl. a VIII-a – a IX-a). |
||||||
Cuvinte-cheie curriculum, comportament moral, competenţe specifice, valori şi atitudini, conţinuturi recomandate, activităţi de învăţare şi de evaluare, strategii de predare-învăţare - evaluare active şi interactive. |
||||||
|