Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
892 74 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 09:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.035 (124) |
Educație (14078) |
SM ISO690:2012 MOGÎLDEA (IUZU), Iulianna, PETROVSCHI, Nina. Modelul pedagogic al mediului şcolar ca factor al educaţiei sociale. In: Univers Pedagogic, 2017, nr. 3(55), pp. 12-18. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||
Numărul 3(55) / 2017 / ISSN 1811-5470 | |||||
|
|||||
CZU: 37.035 | |||||
Pag. 12-18 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Elevul este acum un cetăţean, cu voce puternică, cu drepturi şi responsabilităţi. Rolul învăţătorului este de a sprijini copilul în a deveni un membru responsabil al societăţii, a dezvolta un sentiment de empatie şi grijă pentru alţii, a dezvolta capacităţi de deschidere şi respect pentru diversitate, a dobândi abilităţi de a-şi forma, exprima, justifica opiniile, de a asculta cu respect şi de a manifesta toleranţă faţă de opiniile altora. |
|||||
Cuvinte-cheie educaţie socială, mediu şcolar, normă socială, valori sociale, competenţă socială, metodologia valorificării mediului şcolar în contextul educaţiei sociale. |
|||||
|