Modelul pedagogic al mediului şcolar ca factor al educaţiei sociale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
892 74
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-27 09:48
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.035 (124)
Educație (14078)
SM ISO690:2012
MOGÎLDEA (IUZU), Iulianna, PETROVSCHI, Nina. Modelul pedagogic al mediului şcolar ca factor al educaţiei sociale. In: Univers Pedagogic, 2017, nr. 3(55), pp. 12-18. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3(55) / 2017 / ISSN 1811-5470

Modelul pedagogic al mediului şcolar ca factor al educaţiei sociale

Le modèle pédagogique de l’environnement scolaire comme facteur de l’éducation sociale

CZU: 37.035

Pag. 12-18

Mogîldea (Iuzu) Iulianna1, Petrovschi Nina2
 
1 Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul,
2 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Disponibil în IBN: 14 februarie 2018


Rezumat

Elevul este acum un cetăţean, cu voce puternică, cu drepturi şi responsabilităţi. Rolul învăţătorului este de a sprijini copilul în a deveni un membru responsabil al societăţii, a dezvolta un sentiment de empatie şi grijă pentru alţii, a dezvolta capacităţi de deschidere şi respect pentru diversitate, a dobândi abilităţi de a-şi forma, exprima, justifica opiniile, de a asculta cu respect şi de a manifesta toleranţă faţă de opiniile altora.

L’étudiant est maintenant citoyen, à voix haute, avec droits et responsabilités. Le rôle de l’enseignant est de soutenir l’enfant en devenant membre responsable de la société, développer un sentiment d’empathie et de soins pour les autres, développer l’ouverture et le respect de la diversité, acquérir des compétences pour former, exprimer, justifier leurs opinions, écouter av ec respect et montrer la tolérance aux opinions des autres

Cuvinte-cheie
educaţie socială, mediu şcolar, normă socială, valori sociale, competenţă socială,

metodologia valorificării mediului şcolar în contextul educaţiei sociale.