Perspectivele comerțului internațional de mărfuri și servicii în contextul dezvoltării e-comerțului
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
765 41
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-28 15:05
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.54:004.738.5 (1)
Comerț exterior. Comerț internațional (386)
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (522)
SM ISO690:2012
PLATON, Nicolae. Perspectivele comerțului internațional de mărfuri și servicii în contextul dezvoltării e-comerțului. In: Dezvoltarea relaţiilor comerciale din perspectiva integrării economice a Republicii Moldova în circuitul economic internaţional, 21-22 septembrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Complexul Editorial INCE, 2017, Vol.1, pp. 36-40. ISBN 978-9975-3171-5-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dezvoltarea relaţiilor comerciale din perspectiva integrării economice a Republicii Moldova în circuitul economic internaţional
Vol.1, 2017
Conferința "Dezvoltarea relaţiilor comerciale din perspectiva integrării economice a Republicii Moldova în circuitul economic internaţional"
Chișinău, Moldova, 21-22 septembrie 2017

Perspectivele comerțului internațional de mărfuri și servicii în contextul dezvoltării e-comerțului

CZU: 339.54:004.738.5
JEL: M1

Pag. 36-40

Platon Nicolae
 
Centrul de Informare și Promovare în Domeniul Turismului din RM
 
 
Disponibil în IBN: 22 ianuarie 2018


Rezumat

An efficient way of doing business, which is at the heart of the triumvirate: producers – traders – consumers, is represented by the e-commerce. Ignoring e-commerce as a business opportunity attracts for any entrepreneur involved in a buy-and-sell process a great risk of being considered by customers beyond development.  Under these circumstances, e-commerce can generate: decreases in promotion, distribution, and placement costs in business units, increasing the rotation speed of current assets that are so necessary for a developing business, increasing operational efficiency for companies seeking to gain competitive advantage in the economic environment.  In this article, the author develops the subject of international e-commerce through the existing forms of commerce, analyzes ways of e-commerce development, describes the advantages of e-commerce.  

Cuvinte-cheie
comert electronic, e-comerţ, întreprinderi, întreprinzător,

Internet,

platforme on-line, cripto-valută, cripto-monete