Studentul modern versus activitatea de învațare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
729 34
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-22 22:46
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147.111 (18)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2565)
SM ISO690:2012
LAŞCU, Lilia. Studentul modern versus activitatea de învațare. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2017, nr. 2(11), pp. 190-198. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(11) / 2017 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Studentul modern versus activitatea de învațare

Modern student versus learning activity

CZU: 378.147.111

Pag. 190-198

Laşcu Lilia
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 19 ianuarie 2018


Rezumat

Articolul dat abordează problema activității de învățare la studenții moderni. În acest context este analizat fenomenul învățării ce a condus la elaborarea diferitelor conceptualizări ale acestuia, fiind abordat ca element al procesului de învățământ, ca produs și activitate, sunt elucidate elocvent mecanismele și etapele specifice activității de învățare.

This article addresses the issue of the learning activity of modern students. In this context, the phenomenon of learning which has led to the elaboration of different conceptualizations of this is analyzed, being approached as an element of the educational process, product, activity and the mechanisms and stages specific to the learning activity are elucidated eloquently.

Cuvinte-cheie
învăţare, proces, produs, activitate, cunoaştere,

activitatea de învățare,

conduită (comportament) etc.