Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
729 34 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-22 22:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147.111 (18) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2565) |
SM ISO690:2012 LAŞCU, Lilia. Studentul modern versus activitatea de învațare. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2017, nr. 2(11), pp. 190-198. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(11) / 2017 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147.111 | ||||||
Pag. 190-198 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul dat abordează problema activității de învățare la studenții moderni. În acest context este analizat fenomenul învățării ce a condus la elaborarea diferitelor conceptualizări ale acestuia, fiind abordat ca element al procesului de învățământ, ca produs și activitate, sunt elucidate elocvent mecanismele și etapele specifice activității de învățare. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare, proces, produs, activitate, cunoaştere, activitatea de învățare, conduită (comportament) etc. |
||||||
|