Strategies of forming learning motivation for elementary school students
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
891 17
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-12 22:20
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.02 (106)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2007)
SM ISO690:2012
DARAWSHA, Ahlam. Strategies of forming learning motivation for elementary school students. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2017, nr. 2(11), pp. 215-224. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(11) / 2017 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Strategies of forming learning motivation for elementary school students

Strategii de formare a motivației de învățare la elevii școlii primare

CZU: 373.3.02

Pag. 215-224

Darawsha Ahlam
 
Tiraspol State University
 
 
Disponibil în IBN: 19 ianuarie 2018


Rezumat

Motivation lies at the basis of the good functioning of human action components, regardless of the activity carried out or the level of procurement of the person making the effort in its realization. In an educational context, motivation acts as a triggering and supportive factor in learning. In order to prevent the lack of productivity characterized by the inversely proportioned ratio between the results obtained and the effort, the teacher has the responsibility to motivate the student by implementing different motivation strategies. This study provides an analysis of the most effective strategies aimed at motivating elementary school pupils to learn: identifying learning needs and motives, stimulating cognitive impulse, convergence and interest capture, stimulating competition, reducing anxiety etc.

La baza bunei funcţionări a componentelor acţiunii umane stă motivaţia, indiferent de activitatea desfăşurată sau de nivelul de achiziţii ale celui care depune efort în realizarea acesteia. În context educațional, motivaţia acționează ca factor declanşator şi susţinător al activităţii de învățare. Pentru a preveni lipsa de productivitate caracterizată prin raportul invers proporţional stabilit între rezultatele obţinute şi efortul depus, profesorului îi revine responsabilitatea de a susține motivațional elevul prin implementarea diferitor strategii de motivare. Studiul de față oferă o analiză a celor mai eficiente strategii de stimulare a motivației pentru învățare a elevilor de la treapta primară: relevarea necesităților și motivelor de învățare, stimularea impulsului cognitiv, convergența și captarea interesului, stimularea competiției, reducerea anxietății etc.

Cuvinte-cheie
learning motivation, student, teacher,

didactic strategies and methods.