Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
691 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-12 17:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
377.112.4.016:656.13 (1) |
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (273) |
Transport și servicii poștale. Organizarea și controlul circulației (270) |
SM ISO690:2012 BUIMESTRU, Lilia. Competenţa pedagogica solicitata inginerului (profesor) din scoala AUTO. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2017, nr. 2(11), pp. 174-182. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(11) / 2017 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 377.112.4.016:656.13 | ||||||
Pag. 174-182 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prestaţia profesională/pedagogică a inginerilor din şcoala auto reprezintă un aspect calitativ solicitat şi aşteptat în societate. În articol este reliefat managementul formării profesionale a inginerului (profesor) din şcoala auto, întemeiat pe dimensiunea de abordare prin competenţe. Sunt evidenţiate competenţele solicitate: cognitivă, psihosocială, managerială, psihopedagogică. În context este prezentat un model de formare/recalificare (instruire în vederea obţinerii unei noi calificări profesionale) a inginerului, determinat de specificul prestaţiei profesiunii, adaptat contextului şcolii auto în calitate de componentă a sistemului educaţional. Este expusă viziunea de formare profesională continuă, ca proces dinamic, consecvent, care să asigure solicitantului evoluţia în carieră. |
||||||
Cuvinte-cheie inginer (profesor), aptitudine didactică, formare profesională continuă, recalificare., competenţă pedagogică |
||||||
|