Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
759 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-23 16:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:81'25'322:004.4 (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Lingvistică. Limbi (5052) |
Programe. Software (296) |
SM ISO690:2012 VEVERIȚĂ, Tatiana. Aspecte metodologice de utilizarea a aplicației Google Translate la orele de limbă străină. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2017, nr. 2(11), pp. 155-163. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(11) / 2017 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:81'25'322:004.4 | ||||||
Pag. 155-163 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul de față analizează rolul pe care îl are Google Translate în studierea limbilor străine. Principalele idei ale articolului se referă la importanța pe care o au tehnologiile informaționale în dezvoltarea competențelor de învățare a unei limbi străine și cum acestea pot deveni instrumente pedagogice, care să contribuie la creșterea gradului de înțelegere a unei limbi străine. |
||||||
Cuvinte-cheie traducere, traducere automata, activități., Google Translate |
||||||
|