Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1166 53 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-25 20:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.02:[811.135.1'42+821.135.1] (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2002) |
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1455) |
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2085) |
SM ISO690:2012 GOLUBIŢCHI, Silvia. Aspecte didactice în studierea textului literar în clasele primare. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2017, nr. 2(11), pp. 208-214. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(11) / 2017 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.02:[811.135.1'42+821.135.1] | ||||||
Pag. 208-214 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Studierea textului se bazează pe descifrarea codului literar. Există diverse tipuri de texte literare, fiecare având variate modalităţi de abordare care se practică la mai multe lecţii. Fiecare lecţie începe printr-o activitate pregătitoare în lumea textului, apoi lectura textului, care are la bază următoarele condiţii: condiţia lecturii ca eveniment, condiţia lectorului ca performanţă, condiţia textului poetic ca operă, condiţia interpretării ca act de comprehensiune şi de recreare. Orice descifrare a textului se axează pe două operaţii: înţelegerea şi interpretarea. |
||||||
Cuvinte-cheie text, text literar, tipuri de texte, ipostaze ale textului literar, condiţii. |
||||||
|