Aspecte ale managementului calitații formarii profesionale continue a cadrelor didactice
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1274 82
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-07 11:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.132 (64)
Educație (14022)
SM ISO690:2012
ANDRIŢCHI, Viorica. Aspecte ale managementului calitații formarii profesionale continue a cadrelor didactice. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2017, nr. 2(11), pp. 25-35. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(11) / 2017 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Aspecte ale managementului calitații formarii profesionale continue a cadrelor didactice

The aspects of quality management in continious professional training of teachers

CZU: 371.132

Pag. 25-35

Andriţchi Viorica
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Disponibil în IBN: 19 ianuarie 2018


Rezumat

Articolul abordează problema formării profesionale continue a cadrelor didactice și asigurării calității acestui proces. Ca urmare a analizelor comparative și a studiilor experimentale, au fost deduse criteriile calității formării profesionale continue a cadrelor didactice; au fost evidențiate principiile de asigurare a calității procesului de formare profesională continuă a cadrelor didactice; au fost sintetizate acțiunile oportune pentru implementarea sistemului de management al calității în entitățile de formare profesională continuă a cadrelor didactice.

This article addresses the problem of the quality for professional forming of teachers. As a result of the comparative analysis and experimental studies, it was deduced the criteria of the quality for professional forming; thus there are highlighted the principles for confirming the quality training of teachers and also it was proposed a series of actions for implementing appropriate the system of management quality in institutions of professional forming.

Cuvinte-cheie
formare profesională continuă,

sistem de formare profesională continuă, managementul calității formării profesionale continue.