Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
720 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-12 23:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.161.138:615.825 (2) |
Limbi slave (slavone) de Est (Limba rusă, Limba ucrainiană, Limba bielorusă) (361) |
Fizioterapie. Terapie fizică. Radioterapie. Alte tratamente terapeutice non-medicamentoase (288) |
SM ISO690:2012 LUCA, Aliona. Dimensiunea aplicativ-integratoare a cursului de cultura comunicării și limbajul de specialitate în formarea viitorilor kinetoterapeuți. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2017, nr. 27(1), pp. 18-27. ISSN 1857-4114. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţa Culturii Fizice | ||||||
Numărul 27(1) / 2017 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.161.138:615.825 | ||||||
Pag. 18-27 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În ultimul deceniu, în învățământul superior din Republica Moldova s-au produs reforme substanțiale, una dintre măsurile realizate de către ministerul de resort fiind trecerea de la instruirea axată pe conținuturi la cea axată pe competențe. În acest context, cursul de cultura comunicării și limbajul de specialitate predat în USEFS se încadrează în categoria disciplinelor de formare a abilităţilor și competențelor generale. Scopul principal al cursului rezidă în formarea competențelor de comunicare, în vederea integrării sociale și profesionale ulterioare eficiente. Lucrarea de față include rezultatele unui chestionar aplicat studenților Facultății de Kinetoterapie a USEFS în decursul a trei ani universitari (2013-2014, 2014-2015, 2016-2017), prin intermediul căruia s-a urmărit determinarea dimensiunii aplicativ-integratoare a acestei discipline de studiu, evaluarea măsurii în care ea răspunde intereselor și nevoilor de formare profesională ale viitorilor specialiști din domeniul culturii fizice de recuperare, precum și a calității organizării procesului didactic la orele respective. |
||||||
Cuvinte-cheie pregătire profesională, competenţe de comunicare, limbaje specializate, aplicare, integrare, cultura comunicării și limbajul de specialitate, calitatea organizării procesului didactic. |
||||||
|