Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
771 36 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-17 18:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376 (654) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (599) |
SM ISO690:2012 CIOBANU, Adriana, JOCI-BINI, Olesea. Reținerea în dezvoltarea competențelor comunicative la copii cu intelect de limită: factori și premise. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2017, nr. 4(49), pp. 54-62. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 4(49) / 2017 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
CZU: 376 | ||||||
Pag. 54-62 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă abordări teoretico-științifice centrate pe formarea de competenţe comunicative în sistemul educativ şi a rezultatelor finite, dictate de nevoile personalităţii instruite şi a societăţii în ansamblu, care a devenit o direcţie prioritară a documentelor normative din domeniul educaţiei din Republica Moldova. Articolul prezintă o analiză a condițiilor și factorilor îmlicați în dezvoltarea competențelor communicative la copiii cu intelect de limită |
||||||
Cuvinte-cheie competențe, comunicare, intelect de limită, reținere în dezvoltare. |
||||||
|