Reținerea în dezvoltarea competențelor comunicative la copii cu intelect de limită: factori și premise
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
771 36
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-17 18:38
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376 (654)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (599)
SM ISO690:2012
CIOBANU, Adriana, JOCI-BINI, Olesea. Reținerea în dezvoltarea competențelor comunicative la copii cu intelect de limită: factori și premise. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2017, nr. 4(49), pp. 54-62. ISSN 1857-0224.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Numărul 4(49) / 2017 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432

Reținerea în dezvoltarea competențelor comunicative la copii cu intelect de limită: factori și premise

Retention in the development of communicative competences in children with limiting intellect: factors and premises.

CZU: 376

Pag. 54-62

Ciobanu Adriana, Joci-Bini Olesea
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 11 ianuarie 2018


Rezumat

Articolul prezintă abordări teoretico-științifice centrate pe formarea de competenţe comunicative în sistemul educativ şi a rezultatelor finite, dictate de nevoile personalităţii instruite şi a societăţii în ansamblu, care a devenit o direcţie prioritară a documentelor normative din domeniul educaţiei din Republica Moldova. Articolul prezintă o analiză a condițiilor și factorilor îmlicați în dezvoltarea competențelor communicative la copiii cu intelect de limită

The article presents theoretical and scientific approaches centered on the formation of communicative competences in the educational system and the final results, dictated by the needs of the trained personality and the society as a whole, which has become a priority direction of the normative documents in the field of education in the Republic of Moldova. The article presents an analysis of the conditions and factors involved in the development of communicative skills in children with limiting intellect

Cuvinte-cheie
competențe, comunicare, intelect de limită,

reținere în dezvoltare.