Articolul precedent |
Articolul urmator |
1030 75 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-13 15:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005.6:336.71 (2) |
Managementul calității. Managementul calității totale (TQM) (139) |
Monedă. Sistem monetar. Bănci. Bursa de mărfuri (773) |
SM ISO690:2012 LUCHIAN, Ivan, FILIP, Angela. Abordările conceptuale ale gestiunii calității produselor bancare . In: Creşterea economică în condiţiile globalizării, 13-14 octombrie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Complexul Editorial INCE, 2016, Ediția 11, Vol.2, pp. 90-95. ISBN 978-9975-4000-6-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Creşterea economică în condiţiile globalizării Ediția 11, Vol.2, 2016 |
||||||
Conferința "Creşterea economică în condiţiile globalizării" Chișinău, Moldova, 13-14 octombrie 2016 | ||||||
|
||||||
CZU: 005.6:336.71 | ||||||
Pag. 90-95 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Industria bancară modernă oferă consumatorilor o mare varietate de produse bancare, insă propiretățile lor, care le fac utile pentru clienți se prezintă in mod neunivoc. In anumite condiții, produsele bancare pot deveni neatractive pentru consumatorii lor, dacă nu vor corespunde necesităților sau închipuirilor aferente satisfacerii lor. Calitatea produsului bancar reprezintă totalitatea caracteristicilor acestuia, care determină capacitatea satisfacerii nevoilor financiare specifice ale consumatorilor, ultimii in cele mai dese cazuri plasandu-se pe postura de clienți. Această categorie a devenit un element fundamental al marketingului bancar și determină eficiența activității instituției bancare. In Republica Moldova ea este foarte puțin studiată și adesea este tratată formal, insă odată cu intensificarea concurenței bancare constituirea unui sistem eficient de gestiune a calității produselor devine tot mai actuală. In scopul efectuării studiului au fost examinate viziunilor diferitor specialiști in domeniul calității produselor bancare. La fel, a fost cercetată experiența în domeniul menționat în băncile autohtone. Drept rezultat, a fost formulată o sinteză conceptuală a noțiunii de calitate a produselor bancare, criteriilor de apreciere, precum și a metodelor, principiilor de constituire a sistemului de gestiune a calității în băncile comerciale. De asemenea, au fost formulate unele recomandări in acest domeniu pentru băncile din Republica Moldova. |
||||||
Cuvinte-cheie bancă, calitate, client, produs bancar |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-57556</doi_batch_id> <timestamp>1713981375</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2016</year> </publication_date> <isbn>978-9975-4000-6-0.</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>Abordările conceptuale ale gestiunii calității produselor bancare </title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Ivan</given_name> <surname>Luchian</surname> </person_name> <person_name sequence='additional' contributor_role='author'> <given_name>Angela</given_name> <surname>Filip</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2016</year> </publication_date> <pages> <first_page>90</first_page> <last_page>95</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>