Articolul precedent |
Articolul urmator |
745 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-10 18:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.126:811.135.1 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2565) |
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1456) |
SM ISO690:2012 DERMENJI-GURGUROV, Svetlana. Impactul formării profesionale inițiale a studenților filologi (alolingvi) asupra instruirii unui vorbitor cult de limba română. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2017, Cahul. Cahul: Tipografia „CentroGrafic” SRL, Cahul, 2017, Vol.2, pp. 323-327. ISBN 978-9975-88-019-0. 978-9975-88-021-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.2, 2017 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 7 iunie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.126:811.135.1 | ||||||
Pag. 323-327 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Training the culture of communication by Romanian teachers during the university courses is very important. This article reflects the course of řLinguistic Policiesř which aims to develop the culture of communication by students who study Romanian and English Philology. Thus in the context of Europeanization in Education the training of the non-native teachers is focused on development of the speaking competence. |
||||||
|