Articolul precedent |
Articolul urmator |
694 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-07 11:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:[811.135.1+821.135.1] (30) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1456) |
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2087) |
SM ISO690:2012 AXENTII, Victor. Comunicarea și cadrul instrucțional. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2017, Cahul. Cahul: Tipografia „CentroGrafic” SRL, Cahul, 2017, Vol.2, pp. 269-274. ISBN 978-9975-88-019-0. 978-9975-88-021-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.2, 2017 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 7 iunie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:[811.135.1+821.135.1] | ||||||
Pag. 269-274 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The present article emphasizes the importance of communication in education.It is well known that education sciencesspecialists borrowed a great number of elements from the communication theory and adapted them to the educational phenomenon. Undoubtedly, the power of communication in education is immense. The process of education would not be possible without communication because it presupposes a circular exchange of information from the adult, possessing the role of an educator, to the students who have the mission to assimilate the experiences he proposes. |
||||||
|