Valoarea creativă a domeniului de dezvoltare cognitivă și cunoașterea lumii la preșcolari
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
127 11
Ultima descărcare din IBN:
2019-02-05 17:56
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2.036 (6)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (404)
SM ISO690:2012
CLICHICI, Veronica. Valoarea creativă a domeniului de dezvoltare cognitivă și cunoașterea lumii la preșcolari. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei. Vol.II, 7 iunie 2017, Cahul. Cahul: Tipografia „CentroGrafic” SRL, Cahul, 2017, pp. 148-151. ISBN 978-9975-88-019-0. 978-9975-88-021-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF
BibTeX
DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.II, 2017
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 7 iunie 2017

Valoarea creativă a domeniului de dezvoltare cognitivă și cunoașterea lumii la preșcolari


CZU: 373.2.036
Pag. 148-151

Clichici Veronica
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2017


Rezumat

This article reflects the creative value of the field of cognitive development and the world's knowledge in preschools. Creative learning in the field of cognitive development and knowledge of the world is the premise of pre-school learning through discovery and problem-solving. Here learning, leadership not so much in acquiring knowledge, and in mental transformations and accumulations, is all the more effective as it is through play. The synthesis of this research provides teachers with the focus of early learning on the creative learning of children.

BibTeX Export

@article{ibn_57337,
author = {Clichici, V.V.},
title = {<p><em>Valoarea creativă a domeniului de dezvoltare cognitivă și cunoașterea lumii la preșcolari</em></p>},
collection = {Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei},
year = {2017},
volume = {Vol.II},
pages = {148-151},
abstract = {(EN) <p><em>This article reflects the creative value of the field of cognitive development and the world&#39;s knowledge in preschools. Creative learning in the field of cognitive development and knowledge of the world is the premise of pre-school learning through discovery and problem-solving. Here learning, leadership not so much in acquiring knowledge, and in mental transformations and accumulations, is all the more effective as it is through play. The synthesis of this research provides teachers with the focus of early learning on the creative learning of children.</em></p>},
url = {https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/57337},
}