Învățarea activă și interdisciplinaritatea în instituțiile de educație timpurie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1253 34
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-12 18:51
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.014:373.2 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
DUMINICĂ, Stella. Învățarea activă și interdisciplinaritatea în instituțiile de educație timpurie. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2017, Cahul. Cahul: Tipografia „CentroGrafic” SRL, Cahul, 2017, Vol.2, pp. 117-120. ISBN 978-9975-88-019-0. 978-9975-88-021-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2, 2017
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 7 iunie 2017

Învățarea activă și interdisciplinaritatea în instituțiile de educație timpurie

CZU: 37.014:373.2

Pag. 117-120

Duminică Stella
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 27 decembrie 2017


Rezumat

In active and interdisciplinary learning in early childhood institutions, it can only be based on an integrated curriculum similar to the integrated nature of life, of the world in which we live in real life so that children can come to the early education institution "with the world With them all "; The emphasis on the formation of premises of transversal and transferable skills, attitudes and values, called vitalist skills, useful for the personal and social development of children.