Articolul precedent |
Articolul urmator |
1253 34 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-12 18:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.014:373.2 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 DUMINICĂ, Stella. Învățarea activă și interdisciplinaritatea în instituțiile de educație timpurie. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2017, Cahul. Cahul: Tipografia „CentroGrafic” SRL, Cahul, 2017, Vol.2, pp. 117-120. ISBN 978-9975-88-019-0. 978-9975-88-021-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.2, 2017 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 7 iunie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.014:373.2 | ||||||
Pag. 117-120 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In active and interdisciplinary learning in early childhood institutions, it can only be based on an integrated curriculum similar to the integrated nature of life, of the world in which we live in real life so that children can come to the early education institution "with the world With them all "; The emphasis on the formation of premises of transversal and transferable skills, attitudes and values, called vitalist skills, useful for the personal and social development of children. |
||||||
|