Articolul precedent |
Articolul urmator |
1409 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-06 22:47 |
SM ISO690:2012 OLEINIUC, Maria. Perfecționarea metodelor planificării strategice în dezvoltarea întreprinderilor din industria alimentară din Republica Moldova. In: Creşterea economică în condiţiile globalizării: : modele de dezvoltare durabilă, Ed. 7th edition, 3-5 mai 2018, Chişinău. Chişinau, Moldova: Complexul Editorial INCE, 2017, Ediția 12, Vol.1, pp. 225-227. ISBN 978-9975-3171-1-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Creşterea economică în condiţiile globalizării Ediția 12, Vol.1, 2017 |
||||||
Congresul "Creşterea economică în condiţiile globalizării" 7th edition, Chişinău, Moldova, 3-5 mai 2018 | ||||||
|
||||||
JEL: L19, L52, L53, L32 | ||||||
Pag. 225-227 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Actualitatea. Intensificarea relațiilor concurențiale de pe piețele autohtone și cele internaționale, dezvoltarea rapidă și schimbarea tehnologiilor, creșterea complexității proiectelor de afaceri și alți factori condiționează noile cerințe de planificare strategică, conținutul, structura, metode de elaborare și de evaluare a performanței la întreprinderile industriale. Scopul. Analiza metodelor planificării strategice la întreprinderile din industria alimentară a Republicii Moldova. Metodele de cercetare inducția, deducția, teoria, analiza, sinteza, metoda grafică, etc. Rezultate. În baza cercetării efectuate la întreprinderile din industria alimentară se poate concluziona că elaborarea de concepte strategice pentru dezvoltarea întreprinderilor va prmite optimizarea portofoliilor de afaceri și identificarea priorităților în cel mai scurt timp posibil. |
||||||
Cuvinte-cheie planificare strategică, strategie, Întreprindere, metodă |
||||||
|