Articolul precedent |
Articolul urmator |
1068 53 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-22 10:43 |
SM ISO690:2012 ISAC, Claudia. Feminine entrepreneurship in Romania. In: Creşterea economică în condiţiile globalizării: : modele de dezvoltare durabilă, Ed. 7th edition, 3-5 mai 2018, Chişinău. Chişinau, Moldova: Complexul Editorial INCE, 2017, Ediția 12, Vol.1, pp. 136-140. ISBN 978-9975-3171-1-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Creşterea economică în condiţiile globalizării Ediția 12, Vol.1, 2017 |
||||||
Congresul "Creşterea economică în condiţiile globalizării" 7th edition, Chişinău, Moldova, 3-5 mai 2018 | ||||||
|
||||||
JEL: G21 | ||||||
Pag. 136-140 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În prima parte a lucrării am prezentat conceptul de antreprenor după diferite opinii ale specialiștilor și principalii factori care determină evoluția antreprenoriatului. În continuare am sintetizat indicatorii statistici care reflectă amploarea fenomenului antreprenorial feminin la nivel teritorial. Astfel, pornind de la date furnizate de Oficiul National al Registrului Comerțului, am analizat implicarea femeii în antreprenoriat având în vedere numărul asociaților/acționarilor persoane juridice femei și a titularilor/membrilor persoane fizice autorizate sau întreprinderi individuale. În final, am prezentat cu ajutorul GIS o distribuție geografică asupra repartizării femeilor antreprenori, ceea ce mi-a permis delimitarea mai multor concluzii pertinente în legătură cu evoluția fenomenului antreprenorial feminin din România. |
||||||
Cuvinte-cheie attitude, business, entrepreneurship, female entrepreneur, entrepreneurial phenomenon |
||||||
|