Articolul precedent |
Articolul urmator |
628 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-04 20:40 |
SM ISO690:2012 BRAGARU, Tudor. Testarea electronica - metoda eficeinta de invatare. In: Microelectronics and Computer Science, Ed. 9, 19-21 octombrie 2017, Chisinau. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Tehnică a Moldovei, 2017, Ediția 9, pp. 378-381. ISBN 978-9975-4264-8-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Microelectronics and Computer Science Ediția 9, 2017 |
||||||
Conferința "Microelectronics and Computer Science" 9, Chisinau, Moldova, 19-21 octombrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 378-381 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Circa 30% din procesul educațional ocupă evaluarea. Or, evaluarea cantitativă și calitativă a cunoștințelor, capacităților și competențelor constituie un factor important al învățării eficiente. În ultimul timp unul dintre cele mai utilizate instrumente de evaluare este testul pedagogic, adesea sub formă de grilă. În anumite condiții e-testele pot oferi eficiență de învățare, iar etestarea poate fi considerată și ca metodă interactivă de învățare. Prezenta lucrare vine să expliciteze aceste aspecte. |
||||||
Cuvinte-cheie e-testare (electronică), beneficii, efecte, probleme de dezvoltare, infrastructură |
||||||
|