Locul şi rolul noţiunii stil rezolutiv în sistemul accepţiunilor psihopedagogice moderne asupra categoriei stil
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
950 3
Ultima descărcare din IBN:
2021-04-14 16:49
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3 (696)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845)
SM ISO690:2012
URSU, Ludmila, RUSULEAC, Tatiana. Locul şi rolul noţiunii stil rezolutiv în sistemul accepţiunilor psihopedagogice moderne asupra categoriei stil. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2005, nr. 4(32), pp. 19-22. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 4(32) / 2005 / ISSN 1810-6455

Locul şi rolul noţiunii stil rezolutiv în sistemul accepţiunilor psihopedagogice moderne asupra categoriei stil
CZU: 37.015.3

Pag. 19-22

Ursu Ludmila, Rusuleac Tatiana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Disponibil în IBN: 4 decembrie 2013