Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
891 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-03 14:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.02:74 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2014) |
Desen. Design. Artă aplicată și meserii de artă (336) |
SM ISO690:2012 MOGÎLDEA (IUZU), Iulianna. Apariția și dezvoltarea deprinderii de a desena la copii din grupa mijlocie. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2016, nr. 2(4), pp. 156-172. ISSN 2345-1866. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice” | ||||||
Numărul 2(4) / 2016 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2.02:74 | ||||||
Pag. 156-172 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Activitatea educativă trebuie adaptată continuu la cerințele și condițiile societății, spre ai asigura copilului de la cea mai mică vârstă un volum de cunoștințe, deprinderi și capacități. În curriculumul pentru învățământul preșcolar activitatea de desen este concepută conform nivelului de vârsta al copilului, de la 1,6 luni până la 6/7 ani. Iar metodologia pentru dezvoltarea deprinderilor de a desena este foarte variată. În acest articol se prezintă metodologia potrivită activităților de desen în grupa mijlocie în vederea dezvoltării priceperilor, deprinderilor de a desena la copii din această grupă. |
||||||
Cuvinte-cheie activitatea de desen, exprimare grafică, elemente de limbaj plastic, formă de exprimare, reprezentarea obiectelor, redarea conținutului coerent, compunerea ornamentelor, deprinderi tehnice |
||||||
|