Instrumentele colaborative google în educaţie
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1072 65
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-14 14:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.046:004 (32)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4156)
SM ISO690:2012
POPOVICI, Ilona. Instrumentele colaborative google în educaţie. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2017, nr. 1(5), pp. 156-166. ISSN 2345-1866.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”
Numărul 1(5) / 2017 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904

Instrumentele colaborative google în educaţie
CZU: 37.016.046:004

Pag. 156-166

Popovici Ilona
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 28 septembrie 2017


Rezumat

Imaginaţi-vă pentru o clipă că puteţi lua elevii la o excursie la Turnul din Pisa sau să le arătați măreţia templului Taj Mahal, fără a părăsi sala de clasă. Sau imaginaţi-vă că grija dvs. poate fi evitată, legată de confuzia cu verificarea temelor pe acasă şi pentru care nu vă faceţi griji despre faptul că unii și-au uitat notebook-ul acasă. Toate aceste lucruri sunt posibile - grație tehnologiilor informaționale moderne. În acest articol vom atrage atenţie aplicaţiilor-IT, inovative, şi anume serviciilor Google. După toate, cel mai bun mod pentru a pregăti studenţii pentru a lucra cu cele mai noi tehnologii IT este de a utiliza aceste tehnologii în procesul de învăţământ. Google poate deveni o platformă pentru crearea unui spaţiu educaţional cu accesul la activităţi comune a stagiarilor. Esenţa tehnologiei Google constă în posibilitatea de a atrage elevii pentru a participa în procesul de învăţământ, nu numai ca consumatorilor de conţinut educaţional, ci şi ca creatorii săi activi, ce îi ajută să se asigure că centrul procesului pedagogic este elev însuși.

Imagine for a moment that you can take the students on an excursion to the Leaning Tower of Pisa or show them the greatness of the Taj Mahal, without leaving the classroom. Or imagine the worry at you can avoid confusion with checking homework’s and not worry about that some forgot the notebook at home. All this is possible – thanks to modern information technology. In this article we will pay attention to innovative IT-applications, namely Google-services. After all, the best way to prepare students for work with the latest IT technologies is to use these technologies in the educational process. Google can become a platform for creating an educational space with the access to joint activities of trainees. The essence of Google technology lies in the possibility of attracting students to participate in the educational process, not only as consumers of educational content, but also as its active creators, it helps to ensure that the center of the pedagogical process is a learner.

Cuvinte-cheie
Google-servicii,

educaţie, predare, proces de învăţare, capacitate, abilităţi,

student