Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
897 109 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-09 15:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.76+376.4 (2) |
Psihologie (3362) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (590) |
SM ISO690:2012 VRABIE, Silvia. Particularităţi psiho-sociale ale agresivităţii copiilor cu autism. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2017, nr. 1(5), pp. 55-61. ISSN 2345-1866. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice” | ||||||
Numărul 1(5) / 2017 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.76+376.4 | ||||||
Pag. 55-61 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Autismul este o tulburare complexă caracterizată printr-o dezvoltare şi un comportament atipic. Iar printre trăsăturile caracteristice ale copiilor cu autism se regăseşte şi autoagresivitatea sau comportamentul agresiv al acestor copiii. În acest articol ne vom referi la particularităţile psihosociale ale manifestării agresivităţii copiilor cu autism şi vom propune câteva recomandări adresate părinţilor şi cadrelor didactice pentru diminuarea sau înlăturarea acestor comportamente ale acestei categorii de copii. Marea rezistenţă la schimbare şi la noutate, inflexibilitatea duc la dezvoltarea unui comportament rigid al copiilor autişti, care cuprinde multe acţiuni non-funcţionale, care intrate în rutina zilnică a copiilor, sunt urmate strict, pas cu pas, primind nuanţa unor adevărate ritualuri, de aceea este foarte important ca acestea să fie controlate şi diminuate. |
||||||
Cuvinte-cheie autism, comportament agresiv, autoagresivitate, automutilare |
||||||
|