Imaginea de sine la adolescenţii cu deficienţă mintală și mediul educațional familial
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1297 241
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-16 16:44
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.72+376.4.018.1 (1)
Psihologie (3362)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (590)
SM ISO690:2012
ANTOCI, Diana. Imaginea de sine la adolescenţii cu deficienţă mintală și mediul educațional familial. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2017, nr. 1(5), pp. 7-18. ISSN 2345-1866.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”
Numărul 1(5) / 2017 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904

Imaginea de sine la adolescenţii cu deficienţă mintală și mediul educațional familial
CZU: 159.922.72+376.4.018.1

Pag. 7-18

Antoci Diana
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 28 septembrie 2017


Rezumat

Prezentul articol redă un studiu teoretico-experimental în vederea determinării legăturii dintre mediul educațional familial şi imaginea de sine a adolescenţilor cu deficienţă mintală. Au fost examinate varii abordări teoretice privind imaginea de sine, rezultatele investigațiilor experimentale referitor la impactul familiei asupra dezvoltării personalității copilului. În partea experimentală am constatat relația dintre particularitățile mediului educațional familial și imaginea de sine a adolescenţilor cu deficienţă mintală.

This article includes theoretical and experimental study which determines the relation between family educational environment and self-image of adolescents with mental deficiency. It was examined various theoretical approaches concerning self-image, results of experimental investigations with the impact of family above development of the child's personality. In the experimental part we determined the relationship between particularities of family educational environment and self-image of adolescents with mental deficiency.

Cuvinte-cheie
mediul educațional familial, stil educativ parental,

familia, imaginea de sine, stimă de sine, deficienţă mintală,

adolescent