Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1282 240 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 23:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37:005.32:331.101.3 (1) |
Educație (14306) |
Activități manageriale (431) |
Teoria și organizarea muncii. Relațiile dintre întreprinderi și angajați (387) |
SM ISO690:2012 BURSUC, Oleg. Motivarea personalului – concept dinamic în managementul educaţional . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2011, nr. 5-6(69-70), pp. 7-10. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(69-70) / 2011 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37:005.32:331.101.3 | ||||||
Pag. 7-10 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Motivarea este considerată una dintre atribuţiile de bază ale managementului. De-a lungul timpului, teoriile motivaţionale au evoluat în mod semnificativ, oferindu-le managerilor diverse oportunităţi pentru a înţelege fenomenul şi a spori motivarea personalului. În articolul dat ne vom referi la modelul lui David McClelland, bazat pe analiza nevoilor. Conform acestei teorii, pot fiidentificate trei categorii de nevoi care motivează oamenii – nevoia de putere, nevoia de realizare şi nevoia de afiliere. Am relatat pe scurt caracteristicile fiecărei categorii şi am oferit recomandări pentru creşterea motivaţiei persoanelor cu diferite tipuri de nevoi. |
||||||
|