Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
656 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-06 15:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3 (696) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845) |
SM ISO690:2012 GROSU, Ira, BELEAEVA, Svetlana. Rolul psihologului în instituţia de învăţămînt preuniversitar. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 2-3(72-73), pp. 93-96. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | |||||
Numărul 2-3(72-73) / 2012 / ISSN 1810-6455 | |||||
|
|||||
CZU: 37.015.3 | |||||
Pag. 93-96 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Măiestria pedagogului a fost valorificată mereu la nivelul cel mai înalt, fiind considerată element primordial în instruirea şi educaţia noilor generaţii. Perfecţionarea cadrelor didactice are un scop bine definit – îmbunătăţirea procesului instructiv-educativ, inclusiv dezvoltarea inteligenţei emoţionale. Colaborarea fructuoasă dintre manageri, profesori, diriginţi, părinţi şi psihologi şcoalari creează premise pentru reuşita la învăţătură a elevilor. |
|||||
Cuvinte-cheie activitate psihologică, competenţă emoţională, Inteligenţa emoţională, instruire, educaţie |
|||||
|