Rolul psihologului în instituţia de învăţămînt preuniversitar
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
656 17
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-06 15:39
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3 (696)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845)
SM ISO690:2012
GROSU, Ira, BELEAEVA, Svetlana. Rolul psihologului în instituţia de învăţămînt preuniversitar. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 2-3(72-73), pp. 93-96. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2-3(72-73) / 2012 / ISSN 1810-6455

Rolul psihologului în instituţia de învăţămînt preuniversitar
CZU: 37.015.3

Pag. 93-96

Grosu Ira, Beleaeva Svetlana
 
Liceul Teoretic „Gaudeamus“, Chişinău
 
Disponibil în IBN: 10 septembrie 2017


Rezumat

Măiestria pedagogului a fost valorificată mereu la nivelul cel mai înalt, fiind considerată element primordial în instruirea şi educaţia noilor generaţii. Perfecţionarea cadrelor didactice are un scop bine definit – îmbunătăţirea procesului instructiv-educativ, inclusiv dezvoltarea inteligenţei emoţionale. Colaborarea fructuoasă dintre manageri, profesori, diriginţi, părinţi şi psihologi şcoalari creează premise pentru reuşita la învăţătură a elevilor.

Teacher’s masterliness was always turned to the best account, being considered a primordial tool in teaching and educating new generations. A various info-scientific aspect is accesible today, having a definite goal – that is to improve the process of education. The presence of the emotional competence developed at teachers serves as a good opportunity to increase the didactic efficiency. School psychologist’s activity tolerates a lot of promises and realizations, lighting up phenomena that are less visible. A harmonious colaboration of the managers, teachers, form masters and parents with the psychologist creates the premiss of pupils’ success.

Cuvinte-cheie
activitate psihologică,

competenţă emoţională, Inteligenţa emoţională, instruire, educaţie