Strategii de predare pentru copiii slabvăzători la lecţiile de educaţie tehnologică
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
748 28
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-04 20:42
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.6.048-056.262 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2005)
SM ISO690:2012
BOSTAN, Tatiana. Strategii de predare pentru copiii slabvăzători la lecţiile de educaţie tehnologică. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 2-3(72-73), pp. 90-92. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2-3(72-73) / 2012 / ISSN 1810-6455

Strategii de predare pentru copiii slabvăzători la lecţiile de educaţie tehnologică
CZU: 373.6.048-056.262

Pag. 90-92

Bostan Tatiana
 
Liceul cu profil tehnologic pentru copii cu vedere slabă
 
 
Disponibil în IBN: 10 septembrie 2017


Rezumat

Numărul copiilor cu deficienţe de văz creşte odată cu accelerarea progresului tehnic. Totodată, cresc şi posibilităţile tehnice de a-i susţine în munca titanică pe care o depun pentru a căpăta cunoştinţe şi dexterităţi. Avînd o experienţă de 14 ani ca profesor de educaţie tehnologică într-o instituţie pentru copii cu deficienţe vizuale, m-am convins de faptul că, aplicînd metode speciale de instruire, ei pot dobîndi abilităţile necesare integrării în societatea contemporană.

The number of the children with sight deficiency is growing along with the modern progress. At the same time, because of the modern optimization and improvement, these children become more help and support in the hard process of getting knowledge. I have been teaching for the last 14 years the children that have sight disabilities and I convinced myself that, applying special methods of training, they will be able to obtain the necessary abilities for complete and harmonious integration in modern society.