Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
748 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-04 20:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.6.048-056.262 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2005) |
SM ISO690:2012 BOSTAN, Tatiana. Strategii de predare pentru copiii slabvăzători la lecţiile de educaţie tehnologică. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 2-3(72-73), pp. 90-92. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(72-73) / 2012 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.6.048-056.262 | ||||||
Pag. 90-92 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Numărul copiilor cu deficienţe de văz creşte odată cu accelerarea progresului tehnic. Totodată, cresc şi posibilităţile tehnice de a-i susţine în munca titanică pe care o depun pentru a căpăta cunoştinţe şi dexterităţi. Avînd o experienţă de 14 ani ca profesor de educaţie tehnologică într-o instituţie pentru copii cu deficienţe vizuale, m-am convins de faptul că, aplicînd metode speciale de instruire, ei pot dobîndi abilităţile necesare integrării în societatea contemporană. |
||||||
|