Reflectarea intercondiţionată a triadei eleviprofesori-părinţi în cadrul motivaţional al evaluării
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
643 9
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-18 15:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.26 (149)
Educație (14215)
SM ISO690:2012
CHEPTENE, Valentina, VASILACHI, Adriana, VÎRLAN, Stela. Reflectarea intercondiţionată a triadei eleviprofesori-părinţi în cadrul motivaţional al evaluării. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 2-3(72-73), pp. 83-86. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2-3(72-73) / 2012 / ISSN 1810-6455

Reflectarea intercondiţionată a triadei eleviprofesori-părinţi în cadrul motivaţional al evaluării
CZU: 371.26

Pag. 83-86

Cheptene Valentina, Vasilachi Adriana, Vîrlan Stela
 
Liceul Teoretic „Nicolae Iorga”, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 10 septembrie 2017