Principiile universale ale vieţii – argument de optimizare a conţinuturilor educaţionale la biologie
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
765 24
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-21 13:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.6.016:57 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2007)
Științe biologice în general (3590)
SM ISO690:2012
BOTGROS, Ion, FRANŢUZAN, Ludmila, SIMION, Crenguţa. Principiile universale ale vieţii – argument de optimizare a conţinuturilor educaţionale la biologie. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 2-3(72-73), pp. 81-83. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2-3(72-73) / 2012 / ISSN 1810-6455

Principiile universale ale vieţii – argument de optimizare a conţinuturilor educaţionale la biologie
CZU: 373.6.016:57

Pag. 81-83

Botgros Ion, Franţuzan Ludmila, Simion Crenguţa
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 10 septembrie 2017


Rezumat

În acest articol este prezentată o viziune metodologică privind optimizarea conţinuturilor educaţionale la disciplina Biologie în baza celor 12 principii, cunoscute ca principii universale ale vieţii.

This article presents a methodological vision of educational content to optimization of the Biology as school discipline in the 12 principles, known as universal principles of life.