Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
741 58 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 18:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.048 (76) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (250) |
SM ISO690:2012 OLARU, Valentina. De la dezvoltare personală spre o evoluţie profesională de success. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 2-3(72-73), pp. 61-63. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(72-73) / 2012 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.048 | ||||||
Pag. 61-63 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Competenţa de a formula obiective de dezvoltare şi a le realiza în termen determină eficienţa muncii oricărei persoane. Scopul principal al unui plan de dezvoltare personală este îmbunătăţirea capacităţii individului de a înţelege ce şi cum învaţă, într-un proces planificat, cu asumarea propriei responsabilităţi pentru o carieră de succes. Formarea abilităţilor ce garantează succesul poate fi iniţiată în şcoală, în sălile de clasă, prin intermediul unor programe de ghidare în carieră. Fiecare angajat poate obţine performanţe în carieră dacă va poseda abilităţi de învăţare continuă şi va face uz în activitate de întregul său potenţial. |
||||||
|