Metodele bazate pe acţiune în calificarea profesională: experienţe din Germania
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
510 15
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-09 21:07
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
377.1(430+478) (1)
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (273)
SM ISO690:2012
GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Metodele bazate pe acţiune în calificarea profesională: experienţe din Germania. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 2-3(72-73), pp. 43-48. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2-3(72-73) / 2012 / ISSN 1810-6455

Metodele bazate pe acţiune în calificarea profesională: experienţe din Germania
CZU: 377.1(430+478)

Pag. 43-48

Goraş-Postică Viorica
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 10 septembrie 2017


Rezumat

În articolul dat, scris în rezultatul unei vizite de studiu în Germania, în domeniul metodelor-cheie de calificare profesională: explorarea, proiectul, jocul de rol, caietul cu sarcini/textul conducător şi studiul de caz, se face o prezentare analitică a metodelor date, centrate pe acţiunea elevului/studentului şi se argumentează eficienţa, randamentul lor didactic în contextul german, extrapolate şi la cel moldovenesc.

This article is the result of a study visit in Germany, in the field of methods of professional qualification: exploration, project, role play, light text and case study. The analytical presentation of the methods, focusing on pupil/student action argues their efficiency and effectiveness of teaching in the German context, extrapolated to the Moldovan.