Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
510 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-09 21:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
377.1(430+478) (1) |
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (273) |
SM ISO690:2012 GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Metodele bazate pe acţiune în calificarea profesională: experienţe din Germania. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 2-3(72-73), pp. 43-48. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(72-73) / 2012 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 377.1(430+478) | ||||||
Pag. 43-48 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul dat, scris în rezultatul unei vizite de studiu în Germania, în domeniul metodelor-cheie de calificare profesională: explorarea, proiectul, jocul de rol, caietul cu sarcini/textul conducător şi studiul de caz, se face o prezentare analitică a metodelor date, centrate pe acţiunea elevului/studentului şi se argumentează eficienţa, randamentul lor didactic în contextul german, extrapolate şi la cel moldovenesc. |
||||||
|