Metodologia realizării conexiunilor interdisciplinare din perspectiva formării competenţei acţional-strategice în clasele primare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
558 10
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-11 20:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02 (1324)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
SM ISO690:2012
CEBAN, Silvia. Metodologia realizării conexiunilor interdisciplinare din perspectiva formării competenţei acţional-strategice în clasele primare . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 4(74), pp. 24-30. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 4(74) / 2012 / ISSN 1810-6455

Metodologia realizării conexiunilor interdisciplinare din perspectiva formării competenţei acţional-strategice în clasele primare
CZU: 37.02

Pag. 24-30

Ceban Silvia
 
Liceul Teoretic „Gheorghe Asachi“, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 8 septembrie 2017


Rezumat

Dezvoltarea personalităţii elevului în şcoala primară conform cerinţelor de ultimă oră (pedagogia axată pe formare de competenţe) este abordată în acest articol din perspectiva învăţării integrate. Realizarea conexiunilor interdisciplinare permite o mai bună înţelegere de către elevi a materiei predate, iar succesul unui asemenea demers ţine de măiestria învăţătorului.

Student personality development in the primary school according to current requirements (pedagogy focused on forming the competences) is addressed in this article from the perspective of integrated learning. Making interdisciplinary connections, we obtain a better understanding by students of the subject taught and the success of such method depends on teacher skills.