Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
558 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-11 20:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02 (1324) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
SM ISO690:2012 CEBAN, Silvia. Metodologia realizării conexiunilor interdisciplinare din perspectiva formării competenţei acţional-strategice în clasele primare . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 4(74), pp. 24-30. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4(74) / 2012 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02 | ||||||
Pag. 24-30 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dezvoltarea personalităţii elevului în şcoala primară conform cerinţelor de ultimă oră (pedagogia axată pe formare de competenţe) este abordată în acest articol din perspectiva învăţării integrate. Realizarea conexiunilor interdisciplinare permite o mai bună înţelegere de către elevi a materiei predate, iar succesul unui asemenea demers ţine de măiestria învăţătorului. |
||||||
|