Dimensiuni ale educaţiei axiologice interculturale a studenţilor prin învăţarea limbii străine
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
692 10
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-30 21:20
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147:811'243 (3)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2533)
Limbi (3187)
SM ISO690:2012
PUȚUNTEAN, Nina, PÂSLARU, Vlad. Dimensiuni ale educaţiei axiologice interculturale a studenţilor prin învăţarea limbii străine. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 4(74), pp. 4-11. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 4(74) / 2012 / ISSN 1810-6455

Dimensiuni ale educaţiei axiologice interculturale a studenţilor prin învăţarea limbii străine
CZU: 378.147:811'243

Pag. 4-11

Puțuntean Nina12, Pâslaru Vlad3
 
1 Universitatea Agrară de Stat din Moldova,
2 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
3 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Disponibil în IBN: 8 septembrie 2017


Rezumat

Unificarea cultural-spirituală a oamenilor este preponderent un obiectiv de educaţie interculturală, care, în contextul învăţării de către studenţi a limbii străine, trebuie întemeiată epistemologic pe valorile literare morale şi interculturale şi desfăşurată educativ-didactic pe principii ale creaţiei-receptării literar-artistice, prin metodologii şi activităţi literare preconizate de principiile interacţiunii literaturilor.

Cultural and spiritual unification of the people is mainly an objective of the intercultural education, which, in the context of foreign language studying by students must be epistemologically based on the moral and intercultural literary values and it also must be developed from an educational and didactic point of view according to the literary-artistic reception-creation principles, using methodologies and activities recommended by the principles of literatures interaction.