Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
692 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-30 21:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147:811'243 (3) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2533) |
Limbi (3187) |
SM ISO690:2012 PUȚUNTEAN, Nina, PÂSLARU, Vlad. Dimensiuni ale educaţiei axiologice interculturale a studenţilor prin învăţarea limbii străine. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 4(74), pp. 4-11. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | |||||
Numărul 4(74) / 2012 / ISSN 1810-6455 | |||||
|
|||||
CZU: 378.147:811'243 | |||||
Pag. 4-11 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Unificarea cultural-spirituală a oamenilor este preponderent un obiectiv de educaţie interculturală, care, în contextul învăţării de către studenţi a limbii străine, trebuie întemeiată epistemologic pe valorile literare morale şi interculturale şi desfăşurată educativ-didactic pe principii ale creaţiei-receptării literar-artistice, prin metodologii şi activităţi literare preconizate de principiile interacţiunii literaturilor. |
|||||
|