Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
803 34 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-14 21:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:57 (21) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3892) |
Științe biologice în general (3590) |
SM ISO690:2012 FRANŢUZAN, Ludmila, SIMION, Crenguţa. Specificul evaluării competenţei şcolare la Biologie. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 5-6(75-76), pp. 91-94. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(75-76) / 2012 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:57 | ||||||
Pag. 91-94 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Evaluarea este un element al procesului educațional centrat pe achiziția de competențe. La lecția de biologie se formează o serie de competențe specifice: competența de achiziții intelectuale, competența de cercetare științifică, competența de comunicare în limbaj științific, competența de achiziții pragmatice, competenţa de protecție a mediului ambiant și de menţinere a propriei stări de sănătate şi a celor din jur. În acest articol sînt prezentate o serie de activități de evaluare ce se referă la competențele enumerate. |
||||||
Cuvinte-cheie educational process, biology, evaluation, specific competences, unit of learning, pragmatic acquisitions |
||||||
|