Specificul evaluării competenţei şcolare la Biologie
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
803 34
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-14 21:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:57 (21)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3892)
Științe biologice în general (3590)
SM ISO690:2012
FRANŢUZAN, Ludmila, SIMION, Crenguţa. Specificul evaluării competenţei şcolare la Biologie. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 5-6(75-76), pp. 91-94. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5-6(75-76) / 2012 / ISSN 1810-6455

Specificul evaluării competenţei şcolare la Biologie
CZU: 37.016:57

Pag. 91-94

Franţuzan Ludmila, Simion Crenguţa
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 31 august 2017


Rezumat

Evaluarea este un element al procesului educațional centrat pe achiziția de competențe. La lecția de biologie se formează o serie de competențe specifice: competența de achiziții intelectuale, competența de cercetare științifică, competența de comunicare în limbaj științific, competența de achiziții pragmatice, competenţa de protecție a mediului ambiant și de menţinere a propriei stări de sănătate şi a celor din jur. În acest articol sînt prezentate o serie de activități de evaluare ce se referă la competențele enumerate.

The evaluation is one of the competences of the educational process focused on the formation of school competences. During the lessons of Biology are formed the following specific competences: the competence of intellectual acquisitions; the competence of scientific research, the competence of scientific communication; the competence of pragmatic acquisitions; the competence of the protection of the environment and personal health culture. In the article are presented a series of activites of evalution refers to these competences.

Cuvinte-cheie
educational process, biology, evaluation, specific competences, unit of learning,

pragmatic acquisitions