Evaluarea şi educaţia permanentă
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
734 39
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-04 19:51
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02 (1324)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
SM ISO690:2012
CALLO, Tatiana. Evaluarea şi educaţia permanentă. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 5-6(75-76), pp. 8-11. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5-6(75-76) / 2012 / ISSN 1810-6455

Evaluarea şi educaţia permanentă
CZU: 37.02

Pag. 8-11

Callo Tatiana
 
Consiliul Naţional pentru Acreditare şi Atestare
 
 
Disponibil în IBN: 30 august 2017


Rezumat

Abordarea problematicii evaluării în raport cu educaţia permanentă îşi propune să pună în valoare aspectul respectiv din perspectiva progresului în cunoaştere a fiinţei umane pe parcursul întregii vieţi şi, totodată, unele aspecte ce vizează funcţiile şi implicaţiile evaluării în raport cu educaţia permanentă în contextul ideii învăţării, educaţiei pe tot parcursul vieţii. Premisele teoretice de recunoaştere a acestui raport vin în consens cu noile orientări în educaţie, care se bazează pe principiul permanenţei şi îndreptăţesc subiectul pus în discuţie ştiinţifică. Evaluarea în raport cu educaţia permanentă, fiind un domeniu neexplorat în spaţiul educaţional, poate oferi multiple repere metodologice în vederea susţinerii examenului de viaţă al fiinţei umane, deoarece cu cît activitatea omului este mai intensă şi mai complexă, cu atît acţiunea de evaluare devine mai necesară.

The approach of the problems of evaluation in relation to the permanent education aims to highlight this issue from the perspective of the progress of understanding of the human being throughout the life an d also, some aspects that concern the functions and the implications of the evaluation in relation to the permanent education in the context of the idea of lifelong education and learning. The theoretical premises of recognition of this report come in line with the new orientations in education, with are based on the principle of the permanence and justify the subject put info a scientific discussion. The evaluation in relation with the permanent education, being an unexplored domain in the educational space, can offer multiple methodological guidelines in order to sustain the life exam the human being, because the human activity is more intense and more complex, the evaluation action becomes more necessary.

Cuvinte-cheie
permanent education, evaluation,

lifelong education and learning, functions and the implications of the evaluation