Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
734 39 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-04 19:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02 (1324) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
SM ISO690:2012 CALLO, Tatiana. Evaluarea şi educaţia permanentă. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 5-6(75-76), pp. 8-11. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(75-76) / 2012 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02 | ||||||
Pag. 8-11 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Abordarea problematicii evaluării în raport cu educaţia permanentă îşi propune să pună în valoare aspectul respectiv din perspectiva progresului în cunoaştere a fiinţei umane pe parcursul întregii vieţi şi, totodată, unele aspecte ce vizează funcţiile şi implicaţiile evaluării în raport cu educaţia permanentă în contextul ideii învăţării, educaţiei pe tot parcursul vieţii. Premisele teoretice de recunoaştere a acestui raport vin în consens cu noile orientări în educaţie, care se bazează pe principiul permanenţei şi îndreptăţesc subiectul pus în discuţie ştiinţifică. Evaluarea în raport cu educaţia permanentă, fiind un domeniu neexplorat în spaţiul educaţional, poate oferi multiple repere metodologice în vederea susţinerii examenului de viaţă al fiinţei umane, deoarece cu cît activitatea omului este mai intensă şi mai complexă, cu atît acţiunea de evaluare devine mai necesară. |
||||||
Cuvinte-cheie permanent education, evaluation, lifelong education and learning, functions and the implications of the evaluation |
||||||
|