Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
811 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-24 20:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005.5:658.81/.84:338.43 (1) |
Operații în management. Direcții (295) |
Vânzare. Desfacere. Marketing. Repartiție (88) |
Producție și servicii în funcție de sectoarele economice (1497) |
SM ISO690:2012 DIACONU, Tatiana, PASCARI, Ludmila. Căi de eficientizare a managementului comercial în sectorul agroalimentar. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2017, nr. 2(102), pp. 177-183. ISSN 1857-2073. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) | |||||
Numărul 2(102) / 2017 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 | |||||
|
|||||
CZU: 005.5:658.81/.84:338.43 | |||||
Pag. 177-183 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Creşterea performanţelor privind sectorul agroalimentar este o prioritate pentru economia Republicii Moldova. Competitivitatea ridicată, diversificarea gamei de produse, dar şi modalitatea de stabilire a principalelor pieţe de desfacere sunt doar câteva condiţii care ar conduce la eficientizarea managementului comercial în sectorul agroalimentar. În scopul eficientizării managementului comercial în sectorul agroalimentar, autorii au aplicat o modalitate prin intermediul căreia managerii îşi pot spori performanţele privind comercializarea produselor agroalimentare. |
|||||
Cuvinte-cheie comerţ, produse agroalimentare, competitivitate, piaţă, preţ, cerere de produse agroalimentare, ofertă de produse agroalimentare. |
|||||
|