Căi de eficientizare a managementului comercial în sectorul agroalimentar
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
811 23
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-24 20:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
005.5:658.81/.84:338.43 (1)
Operații în management. Direcții (295)
Vânzare. Desfacere. Marketing. Repartiție (88)
Producție și servicii în funcție de sectoarele economice (1497)
SM ISO690:2012
DIACONU, Tatiana, PASCARI, Ludmila. Căi de eficientizare a managementului comercial în sectorul agroalimentar. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2017, nr. 2(102), pp. 177-183. ISSN 1857-2073.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Numărul 2(102) / 2017 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033

Căi de eficientizare a managementului comercial în sectorul agroalimentar
CZU: 005.5:658.81/.84:338.43

Pag. 177-183

Diaconu Tatiana, Pascari Ludmila
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
Disponibil în IBN: 24 august 2017


Rezumat

Creşterea performanţelor privind sectorul agroalimentar este o prioritate pentru economia Republicii Moldova. Competitivitatea ridicată, diversificarea gamei de produse, dar şi modalitatea de stabilire a principalelor pieţe de desfacere sunt doar câteva condiţii care ar conduce la eficientizarea managementului comercial în sectorul agroalimentar. În scopul eficientizării managementului comercial în sectorul agroalimentar, autorii au aplicat o modalitate prin intermediul căreia managerii îşi pot spori performanţele privind comercializarea produselor agroalimentare.

Improving performance in the agri-food sector is a priority for the Moldovan economy. The high competitiveness, the diversification of the range of products and the way of establishing the main markets are only a few conditions that would lead to the efficient management of the agri-food sector. In order to make commercial management more efficient in the agri-food sector, the authors have applied a way through which managers can enhance their performance in selling agri-food products.

Cuvinte-cheie
comerţ, produse agroalimentare, competitivitate, piaţă, preţ,

cerere de produse agroalimentare, ofertă de produse agroalimentare.