Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
911 29 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-28 22:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811'243 (4) |
Probleme generale de didactică și metodică (1201) |
Limbi (3195) |
SM ISO690:2012 SAVA, Anastasia. Dezvoltarea comunicării orale și a gândirii creative la lecția de limbă străină. In: Univers Pedagogic, 2017, nr. 2(54), pp. 52-56. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(54) / 2017 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811'243 | ||||||
Pag. 52-56 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
A învăța să comunici într-o limbă străină, înseamnă nu numai să cunoști anumite structuri lingvistice, dar și să-ți dezvolți competența de comunicare prin descoperire, gândire, imaginație, creativitate. În acest sens, metoda euristică contribuie la obținerea performanțelor în studierea limbilor străine prin sporirea motivației pentru învățare, dezvoltarea comunicării orale și a gândirii creative în limba străină, formarea competențelor de analiză și aplicare în practică a celor studiate, capacitatea de a formula ipoteze și a elabora soluții. |
||||||
Cuvinte-cheie didactică, metodă euristică, comunicare orală, gândire creativă, predare/învățare, limbă străină |
||||||
|