Rolul inovării în cadrul întreprinderilor
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
824 42
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-24 22:03
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
001.895:338 (116)
Metodologia generală. Metode științifice și tehnice de cercetare. Analiza și sinteza științifică (1146)
Situație economică. Politică economică. Conducerea economiei. Planificarea economiei. Producție. Servicii. Prețuri (2937)
SM ISO690:2012
ŞVEŢ, Andrei. Rolul inovării în cadrul întreprinderilor. In: Meridian Ingineresc, 2017, nr. 1, pp. 96-98. ISSN 1683-853X.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Meridian Ingineresc
Numărul 1 / 2017 / ISSN 1683-853X

Rolul inovării în cadrul întreprinderilor
CZU: 001.895:338

Pag. 96-98

Şveţ Andrei
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 18 august 2017


Rezumat

În articol se prezintă rolul inovaţiei în dezvoltarea economiei de succes care trebuie să devină capabilă să utilizeze noile tehnologii (biotehnologiile, nanotehnologia etc.) în cele mai bune condiţii tehnico-economice, pentru a concepe noi produse şi servicii, pentru a deschide noi pieţe.

This article describes the purpose of the innovation in the development of successful economy that should be able to use new technologies (biotechnology, nanotechnology, etc.) in the best technical and economic conditions, to devise new products and services, to open new markets.

Cet article décrit le but de l’innovation dans le développement d’une économie prospère qui devrait être en mesure d’utiliser les nouvelles technologies (biotechnologies, nanotechnologies, etc.) dans les meilleures conditions techniques et économiques, à concevoir de nouveaux produits et services, d’ouvrir de nouveaux marchés.

Эта статья описывает назначение инноваций в развитии успешной экономики, которые должны иметь возможность использовать новые технологии (биотехнологии, нанотехнологии и т.д.) в лучших технических и экономических условий, для разработки новых продуктов и услуг, чтобы открыть новые рынки.