Activităţi ecoeducaţionale în cadrul parteneriatului familie-şcoală primară
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
702 23
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-16 14:59
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.018 (6)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2007)
SM ISO690:2012
SARANCIUC-GORDEA, Liliana. Activităţi ecoeducaţionale în cadrul parteneriatului familie-şcoală primară. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2013, nr. 3(79), pp. 50-54. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 3(79) / 2013 / ISSN 1810-6455

Activităţi ecoeducaţionale în cadrul parteneriatului familie-şcoală primară
CZU: 373.3.018

Pag. 50-54

Saranciuc-Gordea Liliana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 17 august 2017


Rezumat

În acest articol se relevă aspecte generale ale educației ecologice în cadrul parteneriatului familie-școală primară: strategii de atragere a părinţilor ca parteneri; scopul şi obiectivele educaţiei ecologice în vizorul parteneriatului dat; conținuturi posibile; forme de realizare. Se propune o listă a subiectelor pentru activități și se oferă un exemplu concret legat de tematica deșeurilor menajere.

This article reveals the general aspects of environmental education in the framework of the family-primary school: strategies for parents in the role of partners, aims and objectives of environmental education in partnership gave sight; possible content; forms of achievement. It offers a thematic overview of activities and provides a concrete example related to the topic of household wastes.

Cuvinte-cheie
environmental education, educational strategy,

partnership family-primary school