Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
690 27 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-26 17:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02 (1324) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
SM ISO690:2012 VICOL, Marta-Iuliana. Strategiile didactice interactive versus comunicarea didactică: bi- şi multipolară. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2013, nr. 3(79), pp. 10-15. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(79) / 2013 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02 | ||||||
Pag. 10-15 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol se abordează problema corelării strategiilor didactice interactive cu comunicarea didactică, evidenţiind diferite tipuri de interacţiuni. Se analizează pe larg caracteristicile strategiilor didactice interactive şi modalităţile de aplicare a acestora. |
||||||
Cuvinte-cheie teaching strategies, teaching communication, interactivity, Cooperation, interaction, collaboration |
||||||
|