Strategiile didactice interactive versus comunicarea didactică: bi- şi multipolară
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
690 27
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-26 17:37
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02 (1324)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
SM ISO690:2012
VICOL, Marta-Iuliana. Strategiile didactice interactive versus comunicarea didactică: bi- şi multipolară. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2013, nr. 3(79), pp. 10-15. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 3(79) / 2013 / ISSN 1810-6455

Strategiile didactice interactive versus comunicarea didactică: bi- şi multipolară
CZU: 37.02

Pag. 10-15

Vicol Marta-Iuliana
 
Universitatea „Petre Andrei”, Iaşi
 
 
Disponibil în IBN: 17 august 2017


Rezumat

În acest articol se abordează problema corelării strategiilor didactice interactive cu comunicarea didactică, evidenţiind diferite tipuri de interacţiuni. Se analizează pe larg caracteristicile strategiilor didactice interactive şi modalităţile de aplicare a acestora.

This article tackles the issue of correlation between interactive teaching strategies and teaching communication, pointing different types of interactions. There is analyzed in detail the characteristics of interactive teaching strategies and modalities of their aplication.

Cuvinte-cheie
teaching strategies, teaching communication, interactivity, Cooperation, interaction, collaboration