Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
905 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-11 21:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046:57 (2) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3923) |
Științe biologice în general (3590) |
SM ISO690:2012 FRANŢUZAN, Ludmila. Teme cross-curriculare: o abordare inovativă în cadrul disciplinelor naturii. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2013, nr. 4(80), pp. 42-46. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4(80) / 2013 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016.046:57 | ||||||
Pag. 42-46 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Temele cross-curriculare reprezintă un vector strategic direcţionat spre eficientizarea procesului educaţional axat pe competenţe. Raportate la disciplinele naturii, acestea constituie unităţi integrate orientate spre formarea competenţei de cunoaştere ştiinţifică. Prezentăm un model de proiectare a temelor cross-curriculare şi elucidăm realizarea praxiologică a acestora. |
||||||
Cuvinte-cheie educational process, competences, scientific knowledge competence, cross-curricular themes |
||||||
|