Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1256 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-21 20:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
377.016:004 (4) |
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (273) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4181) |
SM ISO690:2012 CHEIANU, Diana. Creşterea calităţii pregătirii specialiştilor în sectorul tehnologiei informaţiilor și comunicaţiilor prin extinderea parteneriatelor dintre şcoli profesionale,
colegii şi companii TIC
. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2013, nr. 4(80), pp. 30-36. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4(80) / 2013 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 377.016:004 | ||||||
Pag. 30-36 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Propunerea respectivă de politici publice a fost realizată în baza unui studiu sociologic complex, în care au fost analizate opiniile mai multor actori sociali: elevi, cadre didactice, manageri de şcoli profesionale şi colegii, precum şi manageri/reprezentanţi ai companiilor TIC. Scopul cercetării a fost cunoaşterea dificultăţilor în pregătirea muncitorilor calificaţi şi a specialiştilor cu studii medii de specialitate în domeniul TIC, pentru a înainta recomandări în ceea ce priveşte creşterea calităţii pregătirii forţei de muncă. Autorul politicii publice examinează, din diverse perspective, problemele şi oportunităţile de dezvoltare a învăţămîntului vocațional-tehnic în domeniul TIC. Accentul este pus pe creșterea calităţii pregătirii specialiştilor printr-un proces participativ şi o implicare mai activă a cadrelor didactice, a managerilor instituţiilor de învăţămînt și din mediul de afaceri, a reprezentanţilor autorităţilor publice centrale. |
||||||
Cuvinte-cheie information technology and communications field (ITC), quality of vocational/technical education, specialized skills in ITC, transversal skills, curriculum, business environment |
||||||
|