Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1343 153 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-31 19:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.132 (64) |
Educație (14269) |
SM ISO690:2012 CARTALEANU, Tatiana. Îmbunătăţirea continuă a competenţelor profesionale: o abordare netradiţională. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2013, nr. 5-6(81-82), pp. 34-37. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(81-82) / 2013 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.132 | ||||||
Pag. 34-37 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul se referă la problema generalizării experienţei profesionale de către cadrele didactice care elaborează raportul de autoevaluare, în special la capitolul monitorizării procesului de îmbunătăţire a competenţelor profesionale şi construirea sintezei care le valorifică experienţa. Se reperează lacunele recurente ale raportului de autoevaluare, dificultăţile pe care le întîmpină un profesor în generalizarea propriei experienţe şi în construirea unui discurs de factură ştiinţifică/investigaţională. Se recomandă colaborarea profesorilor în cadrul catedrei din instituţia de învăţămînt în care activează, precum şi în cadrul catedrei raionale/municipale. Sînt descrise cîteva modalităţi de desfăşurare a şedinţelor: brainstorming pentru acumularea ideilor, interviu de grup în cadrul catedrei de profil a instituţiei, interviu cu focus-grup în cadrul catedrei raionale/municipale, chestionar, examinarea, împreună cu elevii, a antiproblemei versus problema formulată. Se oferă cîteva teme şi se propun modele de cercetare a lor. |
||||||
Cuvinte-cheie Self-assessment report, exploring the experience, professional competencies, research problem |
||||||
|