Metodologia proiectării unităţii de învăţare la Biologie, treapta gimnazială
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
715 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-01-08 20:23
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:57 (21)
Probleme generale de didactică și metodică (1201)
Științe biologice în general (3590)
SM ISO690:2012
SIMION, Crenguţa, BRAȘOVEAN, Ana. Metodologia proiectării unităţii de învăţare la Biologie, treapta gimnazială. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2014, nr. 1(83), pp. 42-47. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(83) / 2014 / ISSN 1810-6455

Metodologia proiectării unităţii de învăţare la Biologie, treapta gimnazială
CZU: 37.02:57

Pag. 42-47

Simion Crenguţa1, Brașovean Ana2
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Liceul Teoretic „Ginta Latină“
 
 
Disponibil în IBN: 11 august 2017


Rezumat

În acest articol este redată o viziune contemporană privind formarea competenţei de cunoaştere ştiinţifică din perspectiva restructurării conţinuturilor curriculare, pe unităţi de învăţare, la disciplina Biologie. Sînt argumentate priorităţile, etapele procesului (teoretică şi practică) şi se descrie un model al unităţii de învăţare la disciplina abordată. În acest context, conţinuturile curriculare devin valori instrumentale în formarea eficientă a competenţei şcolare. La etapa de achiziţii practice sînt prezentate cîteva modele de proiectare constructivistă care contribuie la formarea competenţei şcolare respective.

In this paper is presented a contemporary vision regarding the formation of the scientific knowledge competence from the perspective of restructuring the curriculum contents at Biology discipline, per learning units. There are argued the priorities of the unit, its stages: theoretical and practical. In this context, curricular content become the instrumental values in the effective training of school competence. The paper describes the model of a unit in the subject Biology. At the stage of practical acquisitions are presented some constructivist design models, which mainly contribute to the formation of this school competence.

Cuvinte-cheie
Academic competence, the competence of scientific knowledge, theoretical and practical acquisitions,

learning unit