Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
715 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-01-08 20:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:57 (21) |
Probleme generale de didactică și metodică (1201) |
Științe biologice în general (3590) |
SM ISO690:2012 SIMION, Crenguţa, BRAȘOVEAN, Ana. Metodologia proiectării unităţii de învăţare la Biologie, treapta gimnazială. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2014, nr. 1(83), pp. 42-47. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(83) / 2014 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:57 | ||||||
Pag. 42-47 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol este redată o viziune contemporană privind formarea competenţei de cunoaştere ştiinţifică din perspectiva restructurării conţinuturilor curriculare, pe unităţi de învăţare, la disciplina Biologie. Sînt argumentate priorităţile, etapele procesului (teoretică şi practică) şi se descrie un model al unităţii de învăţare la disciplina abordată. În acest context, conţinuturile curriculare devin valori instrumentale în formarea eficientă a competenţei şcolare. La etapa de achiziţii practice sînt prezentate cîteva modele de proiectare constructivistă care contribuie la formarea competenţei şcolare respective. |
||||||
Cuvinte-cheie Academic competence, the competence of scientific knowledge, theoretical and practical acquisitions, learning unit |
||||||
|