Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
703 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-03-08 23:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
377.1 (99) |
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (272) |
SM ISO690:2012 ȚÂȚU, Anatol. Instruirea orientată spre acţiune: concept actual pentru învăţămîntul vocaţional-tehnic. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2014, nr. 1(83), pp. 36-38. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(83) / 2014 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 377.1 | ||||||
Pag. 36-38 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol se propune o analiză a conceptului de instruire orientată spre acţiune în învăţămîntul vocaţionaltehnic. Acest tip de instruire se realizează în baza cîtorva sarcini tipice profesionale şi se raportează la modelul acţiunii complete. Modelul acţiunii complete cuprinde următoarele faze: informarea, planificarea, luarea deciziei, desfăşurarea, controlul şi evaluarea. Rezultatul scontat este extinderea creativă a procesului de instruire în spaţiul educaţional profesional, modernizarea metodologiei prin lărgirea spectrului de metode şi tehnici utilizate; flexibilizarea procesului de instruire prin mixarea spaţiului de instruire teoretic şi practic. |
||||||
Cuvinte-cheie Action-oriented training, complete action, oriented model, phase’s complete action |
||||||
|