Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
731 32 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-01 22:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046 (259) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3884) |
SM ISO690:2012 FRANŢUZAN, Ludmila, ZOTA, Lilia. Dimensiuni metodologice de formare a competenţei de investigare ştiinţifică la elevi. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2014, nr. 2(84), pp. 45-48. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(84) / 2014 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016.046 | ||||||
Pag. 45-48 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Competenţa de investigare ştiinţifică este formată/ dezvoltată la elevi în cadrul orelor de chimie, biologie, fizică etc. Acest fapt are loc prin: observarea celor mai simple fenomene, realizarea de experimente, planificarea de cercetări şi redactarea rapoartelor. În articol se prezintă etapele dezvoltării competenţei de investigare la disciplina Chimia, care are la bază experimentul ca metodă de cercetare şi de învăţare. Experimentul oferă informaţii mai profunde despre obiectele şi fenomenele din natură şi realizează o legătură strînsă între teorie şi practică, favorizînd dezvoltarea capacităţilor intelectuale. Competenţa de investigare ştiinţifică este o condiţie importantă a reuşitei elevilor, contribuind la formarea de personalităţi inovatoare, capabile de a se integra activ în viaţa socială. |
||||||
Cuvinte-cheie competence, scientific investigation, Chemistry, didactic functions of scientific experiments |
||||||
|