Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
816 40 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-05 15:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+37.018.262 (4) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885) |
SM ISO690:2012 CUZNEŢOV, Larisa. Unele repere metodologice privind cercetarea psihopedagogică a familiei. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2014, nr. 2(84), pp. 13-17. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(84) / 2014 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+37.018.262 | ||||||
Pag. 13-17 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Studiul are un caracter teoretic şi reflectă unele repere metodologice cu privire la cercetarea psihopedagogică a familiei. În articol sînt abordate condiţiile, particularităţile cercetării psihopedagogice a familiei, se analizează conţinutul şi logica acesteia. La fel, se detaliază funcţiile, traseul posibil de cercetare, specificîndu-se aspectele metodologice. Sînt descrise metodele cercetării psihopedagogice a familiei, se analizează strategia aplicării lor în funcţie de problemă, scop, obiective şi ipotezele de lucru. Sînt elucidate cele mai dificile şi actuale probleme cu care se confruntă familia, care ar trebui investigate. Studiul conține argumente în favoarea conştientizării esenţei şi a funcţionalităţii cercetării şi reprezintă un mic ghid de orientare în specificul investigării familiei din perspectivă psihopedagogică. |
||||||
Cuvinte-cheie family, research project, scientific observation, case study, modeling, psycho-pedagogical family research, methodological highlights, functions and characteristics of family research |
||||||
|