Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1077 48 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-26 07:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.132 (64) |
Educație (14306) |
SM ISO690:2012 BOTGROS, Ion. Cadrul didactic – un cercetător ştiinţific al activităţii educaţionale personale. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2014, nr. 2(84), pp. 2-4. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(84) / 2014 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.132 | ||||||
Pag. 2-4 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol se analizează valoarea profesională a cadrului didactic ca cercetător ştiinţific al activităţilor instructiv-educative personale. Profesorul este un autentic cercetător al demersurilor didactice, care identifică dificultăţile educaţionale apărute, propune modalităţi de depăşire a acestora şi implementează propriile inovaţii la nivelul clasei de elevi. Se menţionează importanţa competenţei de investigare, care contribuie la elaborarea unor soluţii optime pentru problemele pe care le scoate la iveală procesul educaţional, în conformitate cu exigenţele personale ale profesorului şi elevului. Succesul profesional al cadrului didactic presupune o cercetare pedagogică critică, orientată în sensul eficientizării procesului educaţional. |
||||||
Cuvinte-cheie teacher performance, investigative competence, personal development, metacognition |
||||||
|