Responsabilizare ecologică. Aplicaţii pentru disciplina Ştiinţe
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
988 34
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-08 21:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.033:574 (14)
Educație (14306)
Ecologie generală şi biodiversitate (779)
SM ISO690:2012
TELEMAN, Angela, URSU, Ludmila. Responsabilizare ecologică. Aplicaţii pentru disciplina Ştiinţe. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2014, nr. 3(85), pp. 45-48. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 3(85) / 2014 / ISSN 1810-6455

Responsabilizare ecologică. Aplicaţii pentru disciplina Ştiinţe
CZU: 37.033:574

Pag. 45-48

Teleman Angela1, Ursu Ludmila2
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 10 august 2017


Rezumat

În acest articol sînt prezentate repere teoretice ale responsabilităţii ecologice ca element sociomoral al comportamentului ecologic, se specifică trei componente ale intervenţiilor metodologice în vederea responsabilizării ecologice: cognitivă, acţională și atitudinală. Se propune un set de aplicaţii metodologice pentru disciplina Ştiinţe (clasa a III-a), elaborat în cheia LSDGC în conformitate cu cele trei componente descrise.

This article exposes the theoretical tees of environmental responsibility as social-moral element of ecological behavior, specified three components of methodological interventions to environmental responsibility: cognitive component, driven component and attitudinal component. It proposes a set of methodological applications for school discipline „Science” (grade III), developed in key of RWCT according to the three components specified.

Cuvinte-cheie
environmental education, ecological responsibility, ecological, environmental activities,

ecological knowledge, RWCT